SYY
A-pojat, A ykkönen

MaPS YJ - LTU  17 - 1

Masku Taponketo nurmi

P20 Ykkösen viiimeinen pelikierros sunnuntaina 30.9.

Palloliiton P20 Ykkösen pelit huipentuvat sunnuntaina pelattavaan viimeiseen sarjakierrokseen. Maskun Palloseura kohtaa viimeisessä pelissään Littoisten Työväen Urheilijoiden (LTU) joukkueen.

Ottelun panos on kaikille selvä. Voitto takaa maskulaisille vähintään neljännen sijan sarjataulukossa, ja mahdollistaa paikan SM -karsintaan kaudelle 2019. Mahdollisuudet ovat vielä isommat, sillä myös "podium" paikka on omissa käsissä. Kävi sunnuntain pelissä kuinka tahansa ovat A-junnut jo nyt tehneet maskulaista jalkapallohistoriaa. Sarjapaikan säilyttäminen koko kauden P20 Ykkösessä, ja sen varmistaminen seuraavalle kaudelle on teko joka on yllättänyt monet kentänlaidalla.

Maskun Palloseura YJ - LTU sunnuntaina 30.9. kello 13:00. Tervetuloa kannustamaan Taponkedon nurmella pelattavaan otteluun Masku voittoon. Buffetin pitää -04 joukkue.

Tilastot

LTU