ELO
A-pojat, A ykkönen

MaPS YJ - FJK  5 - 0

Masku Taponketo nurmi

Sunnuntaina Taponkedon nurmella: MaPS YJ - FJK P20 Ykköstä!

Maskun Palloseuran A-junnut jatkavat P20 Ykkösen pelejä sunnuntaina 26. elokuuta, kun Taponkedon nurmella käytävään kotipeliin vastaan asettuu FJK Forssasta. Ottelu alkaa kello 14:00.

Maskulaiset ovat pelanneet syyskierroksella viisi peliä. Saldona on kolme voittoa, yksi tasapeli ja niukka kotitappio KaaPolle. Viikko sitten pelattu vieraspeli ÅIFK:ta vastaa osoitti Maskun joukkueen pelaajamateriaalin laajuuden merkityksen. Useita avainpelaajia loisti poissaolollaan, mutta jokainen kokoonpanossa ollut osoitti loistavaa asennetta, vaikka peliaikaa ei olisi ollut kuin hetken.

Yhteistyö Maskun Palloseuran B- ja C-junioripelaajien kanssa on tuottanut myös hyvää tulosta. Muutama pelaaja on päässyt kokeilemaan taitojaan ja ovat olleet luottamuksen arvoisia.

Sunnuntain pelistä joukkueen valmentaja Rami Laaksonen odottaa tiukkaa taistoa:" Forssa on pelannut hyvin syyskierroksen pelejä. Emme tule pääsemään helpolla, mutta sama koskee Forssaa. Luvassa on hieno peli ja toivottavasti myös yleisöä kannustamassa", sanoo Laaksonen.

Maskun Palloseura YJ - FJK sunnuntaina kello 14.00. Tervetuloa kannustamaan Masku voittoon.

Tilastot

FJK