SYY

Pori Akatemia YJ - MaPS MaPS   6 - 0

Toejoki N

A-pojille kylmää kyytiä Porissa

Kauden neljänneksi viimeinen peli pelattiin Porissa sarjan kärjessä olevaa Pori Akatemia YJ:tä vastaan.
Kuten viime viikolla Maskulaiset lähtivät peliin vaikeassa asemassa, sillä suuri osa joukkueen luottopelaajista oli kipeänä tai loukkaantuneena. MaPS aloitti ottelun väsyneen oloisena ja 7min kohdalla vastustaja rankaisi unista joukkuetta. Tämä kuitenkin herätti MaPSin pelaamaan ja seuraavat 30 min olivat kovaa kamppailua.
MaPSin nostettua tasoa kotijoukkueen taito, sekä fyysisyys tulivat loistavasti esiin, sillä peli alkoi näyttää vasta tasaiselta. Tähän MaPS ei ollut valmis, sillä yleensä kun peli alkaa kulkea ottelu on täysin Maskun hallinnassa. Kiivaan 30min jälkeen kotijoukkue Pori Akatemia nosti omaa tasoaan ja tauolle siirryttiin 3-0 tilanteessa.

Toinen puoliaika oli täysin kotijoukkueen hallintaa ja siitä ei ole Maskun kannalta mitään kerrottavaa. Loppulukemat 6-0 kertovat kovan totuuden sarjan kärkijoukkueiden tasosta.

Tästä katseet siirretään seuraavan viikon peliin, joka pelataan Maskun Taponkedon nurmella su 25.9 klo 16.00 kun vastaan asettuu sarjan kolmonen NoPS.

Tilastot
Pori Akatemia YJ