Maskun Palloseuran miesten edustus 2021
Julkaistu: 23.11.2020 00.00

Maskun Palloseuran miesten edustus 2021

Maskun Palloseuran miesten edustusjoukkueen taustaryhmä uudistuu kaudelle 2021. Edustusjoukkueen päävalmentajana on kokenut Timo "Tilli" Jalo, kakkosvalmentajanaan MaPS:n junioripuolelta tuttu Olli "Opa" Larkela. Jari "ilmiö" Oksanen vastaa pelaamisen ohella myös joukkueen fysiikkavalmennuksesta. Joukkueen huoltajana jatkaa Kim Sällylä sekä uutena kasvona edustuksessa Jani Raunio. Joukkueenjohdon muodostavat Kari Ahonen sekä pitkän uran MaPS:ssa pelaajana tehneet Jesse Hämäläinen ja Henrik Ekman.

Edustusjoukkue aloitti harjoitukset tiistaina kolmas marraskuuta. Harjoitukset jatkuvat marras-joulukuun kaksi kertaa viikossa ja vuoden vaihteen jälkeen jatketaan kolmella harjoituksella viikossa. Joukkueen pelaajarinki koostuu "vanhoista" edustuksen pelaajista, sekä täydennystä on luvassa mm. seuran omista kasvateista jotka tekevät paluun kasvattajaseuraansa.