UUTTA! MaPS kuukausitiedote
Julkaistu: 28.05.2020 00.00

UUTTA! MaPS kuukausitiedote

Tässä Maskun Palloseuran uusi kuukausitiedote!

Maskun Palloseuran johtokunta päätti etäkokouksessaan 19.5.2020 tuoda seuran ja johtokunnan toimintaa tutummaksi kuukausitiedotteen muodossa. Kuukausitiedotteessa kerromme johtokunnan päätöksistä ja muista ajankohtaisista asioista.

- Joukkueet ovat päässeet koronaviruksen aiheuttaman tauon jälkeen nyt pari viikkoa taas treenaamaan, tosin melko poikkeuksellisesti kun kontaktit ovat kiellettyjä. Ensi maanantaista 1.6. alkaen myös kontaktit ovat treeneissä sallittuja, eli silloin pääsee treenaamaan myös pelien muodossa. Pukukopit tosin pysyvät edelleen kiinni, eli treeneihin ja peleihin saavutaan valmiiksi varusteisiin pukeutuneena.

- Pelitoiminta pyörähtää käyntiin viikolla 24 ja ensimmäisenä heti maanantaina 8.6. starttaa 2012-syntyneiden Rannikkoseudun Nappulaliiga Taponkedon hallissa, luonnollisesti erityisjärjestelyin. Tässä kohtaa haluammekin muistuttaa, että etenkin nuorimpien junioreiden pelitapahtumiin toivomme mahdollisimman vähän ”ylimääräisiä” henkilöitä joukkueiden lisäksi paikalle, jotta pysyttään rajoitusten mukaisissa henkilömäärissä.

- Seuran kevätkokous on siirretty koronaviruksen vuoksi aikaisintaan kesäkuulle. Tarkempi ajankohta lmoitetaan, kun tilintarkastus valmistuu.

- Johtokunta ja sen asettama työryhmä on yhdessä toiminnanjohtaja Tomi Anttilan ja valmennuspäällikkö Rami Laaksosen kanssa käynyt läpi henkilöstön työnkuvia sekä niiden kehittämistä talven ja kevään aikana ja on päätetty että valmennuspäällikkö Rami Laaksonen vastaa jatkossa valmennuksen lisäksi myös olosuhdeasioista. Tähän liittyen keväällä päätettiin myös, että toiminnanjohtaja Tomi Anttila toimii jatkossa myös Taponkedon halliyhtiön eli Taponketo Oy:n toiminnanjohtajana.

- Toiminnanjohtajaan, valmennuspäällikköön tai johtokunnan jäseniin voi ottaa aina yhteyttä, mikäli jokin asia askarruttaa tai syntyy vaikkapa uusia ideoita seuran kehittämiseksi. Yhteystiedot ja kunkin henkilön vastuualueet löytyvät täältä: https://www.maskunpalloseura.fi/organisaatio

Maskun Palloseura ry
Johtokunta