P06/07: Matkalla kohti seuraavaa kautta
Julkaistu: 20.10.2020 00.00

P06/07: Matkalla kohti seuraavaa kautta

Iloisten päättäjäisten ja pienen kahden viikon hengähdystauon jälkeen P06/07 on taas palannut kentälle.

Mukavasti kahdessa sarjassa edenneen mutta tunnetusti erikoisissa olosuhteissa toteutetun viime kauden jälkeen on hyvä siirtää katseet kohti tulevaa.

Erityisolosuhteet jatkuvat mutta niiden asettamissa raameissa harjoittelemme alkaneella talvikaudella kolmesti viikossa – maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin – tunnetusti hyvissä olosuhteissa Taponkedon hallilla.

Harjoitusotteluiden lisäksi kauteen valmistavia pelejä saamme omassa talvisarjassamme, jossa pelaamme sekä 06- että 07-ikäluokassa. Ensimmäinen vauhdikas ja maalirikas peli 07-sarjassa pelattiinkin jo viime viikonloppuna, kun vastaan asettui Peimari UTD; tämä ottelu päättyi MaPS:n 9-4 voittoon.

Kun etenemme kohti tulevaa kautta, edelleen myös niin kaikki uudet pelaajat kuin paluumuuttajatkin ovat erittäin tervetulleita kokeilemaan iloisen, aktiivisen sekä innokkaasti ja kovaa harjoittelevan ryhmämme toimintaa.

Jos pohdit mukaan liittymistä, ole rohkeasti ja matalalla kynnyksellä yhteydessä joukkueenjohtajiimme ja/tai allekirjoittaneeseen.

Uuden kauden kynnyksellä,

Jarmo (p. 040-5591954; jarmalms@gmail.com)

Seuran uusimmat