#KICKBACK
Julkaistu: 07.03.2021 00.00

#KICKBACK

Moikka MaPSilaiset!

Somekanavat täyttyvät tällä hetkellä kielloista ja niistä johtuvista ärsytyksistä. Joka kerta kun taas näkee postauksen, jossa keskitytäänkin ihmisyyteen, ystävyyteen, kehuihin, epäitsekkyyteen tai iloon - meinaa silmäkulmat kostua!

Jos mietitään, että millaisella mielellä haluaisimme MaPSissa olla ja minkälaista esimerkkiä haluamme lapsille ja nuorille näyttää, niin jälkimmäinen kuulostaa todella paljon mukavammalta! Elämä toki tapahtuu muualla kuin somessa, mutta jos somen voiman käyttää positiivisesti hyväksi, voidaan saada jotain hyvää myös sinne tosielämään! Yksikin hymy merkitsee paljon!

Olemme koko tämän ajan halunneet MaPSissa tehdä päätöksiä niin, että kannamme vastuun turvallisuudesta, niin pelaajien - kuin heidän perheidensäkin osalta ja samaan aikaan haluamme varmistaa, että kaikki voivat hyvin tämän kaiken keskellä!

Positiivisen kommunikoinnin lisäämistä, yhdessä pysymisen korostamista ja liikunnan ilon painottamista varten aloitamme MaPSin sisällä oman kamppiksen, oman taistelun näiden aikojen ikäviä sivuvaikutuksia vastaan! MaPSilaisuus on sisukkuutta ja välittämistä - annetaan sen näkyä! Uskomme, että jokainen meistä haluaa oman vaikutuksensa muihin olevan positiivinen!

Meillä on toimihenkilöinä, vanhempina, ystävinä ja pelikavereina huikea mahdollisuus vaikuttaa lähimmäisiin, lapsiin ja nuoriin hyvällä tavalla! Kun saat hymyn toisen kasvoille – hymyilyttää varmasti sinuakin!

Lähtekää rohkeasti mukaan alla olevaan kampanjaan, joka kantaa nimeä #KICKBACK! Kamppis tulee sisältämään somen lisäksi myös aiheeseen liittyviä kirjoituksia ja jotain uutta saattaa olla luvassa kotisivujenkin osalta...

• Julkaiskaa sulun aikana (8.3-28.3.) suoraan MaPSin somekanaviin tai lähettäkää alla olevaan yhteystietoon oma/joukkueen positiivinen kuva/video/tervehdys! Aihe voi olla mikä vain! Junnut voivat kuvata treeneistä jotain hauskaa (potkikaa kimpassa korona pois :) ) , pelaaja voi kehua pelikaveriaan, joku voi kuvata ulkona hienoja omatoimilenkin maisemia..Monilla joukkueilla on varmasti upeita ratkaisuja yhdessä pysymiseen näinä aikoina..Pistetään ideat jakoon!
  • Muistakaa käyttää julkaisuissa #KICKBACK ja Instassa lisäksi vielä @maskunpalloseura, jotta saadaan nämä julkaisut yhdistettyä!
  • Tärkein ohje! Älkää keskittykö liikaa siihen, että mikä on videon tai kuvan laatu. Tärkeintä on edelleenkin se, mitä saadaan aikaiseksi ihmisissä!

MaPSin fanituotteista löydetään varmasti myös palkintoja hymyjä tuottaville julkaisuille!

Pysytään liikkeellä, terveinä ja yhdessä! Kiitokset!

Terveisin

MaPS Johtokunta

Materiaalit voi halutessaan lähettää myös alla oleviin yhteystietoihin (julkaistaan MaPSin Instassa + Facebookissa).

Tiia Oksanen 0400291985 tai tiiaok@hotmail.com