ELO

MaPS MaPS - TKT YJ  2 - 0

Taponketo N

Kotipelien taika pitää

MaPSin A-poikien joukkue oli hyvin valmistautunut TKT YJ:n kohtaamiseen kotikentällämme ja tiedossamme oli vierasjoukkueen tapa pelata.

Joukkuemme noudatti alusta asti kurinalaisesti sovittua pelitapaa ja sitä kautta saatiin vastustajan hyökkäykset kuriin.

Peliä oli pelattu vasta 5 minuuttia, kun Micon kulmapotkusta Adrian laukoi pallon maaliin ja tilanne oli 1-0.

53 minuutin kohdalla kotijoukkue siirtyi 2-0 johtoon, kun Leo upotti rankkarista pallon maalin varmoin ottein.

7 omaa vaihtoa vähän sekoitti omaa peliä, mutta lopputulos oli toivotunlainen ja saatiin tavoitteena olleet 3 pistettä.

Matka jatkuu ja pelit kovenevat. Seuraavaksi vastaan tulee kolme kovaa joukkuetta ja näissä peleissä joukkueemme lopullinen taso mitataan.

Kannustavan kotiyleisön merkitys tunnelman luojana on erittäin suuri ja saa pelaajat aina ylittämään itsensä. Siksi toivotammekin kaikki lämpimästi tervetulleiksi seuraamaan Maskun Palloseuran korkeimmalla sarjatasolla pelaavan joukkueemme laadukasta jalkapalloa.

Seuraava kotipeli pelataan ke 31.8. klo 18.00. ja nähtäväksi jää pitääkö kotipelin taika tälläkin kertaa.

Tilastot

TKT YJ