MaPS kuukausitiedote
Julkaistu: 29.10.2020 00.00

MaPS kuukausitiedote

Maskun Palloseuran johtokunta kokoontui viime viikolla ja agendalla oli jälleen paljon asioita käsiteltävänä. Tässä lyhyt kooste kokouksen annista.

• Eräässä juniorijoukkueessa on ilmennyt kiusaamista ja seura on puuttunut asiaan. Johtokunta totesi, että kiusaamiseen on nollatoleranssi, mutta seuralla ei ole ollut selkeää toimintamallia kiusaamistapauksiin. Päätettiinkin luoda toimintamalli, jolla mahdollisiin kiusaamistapauksiin jatkossa reagoidaan.
  • Koronaviruksen ohjeet ja suositukset edelleen voimassa. Toistaiseksi toiminta pyörii normaalisti rajoitusten puitteissa. Pukuhuoneet pysyvät toistaiseksi suljettuina ja Taponkedon hallilla on käytettävä maskia.
  • Maskun Palloseuran seuravaatetoimittajaksi kaudesta 2021 eteenpäin on valittu Jako Finland Oy toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Seuravaatemerkkinä on siis jatkossa saksalainen Jako. Hyviä vaihtoehtoja varustetoimittajaksi oli useampiakin, mutta jako vakuutti asiakaskokemusten perusteella erityisesti hyvällä hinta/laatu-suhteella ja toimitusvarmuudella. Joukkueenjohtajia ja varustevastaavia on asiasta jo tiedotettu ja tilauksia aletaan ottaa vastaan suunnilleen marraskuun puolivälistä alkaen. Maskun Palloseura kiittää aiempaa seuravaatetoimittajaa Jukka-Tukkua hyvästä yhteistyöstä viimeisen kolmen kauden aikana!
  • Maskun Palloseura on ollut mukana Suomen Palloliiton Seurojen Laatujärjestelmässä (https://www.seuraohjelma.fi/seuranhallinto/seurajohtaminen/laatujarjestelma) jo vuodesta 2015, heti sen avauduttua seurojen käyttöön. Seuran päätoimiset sekä johtokunnan jäsenistä koottu ryhmä kokoontuu marraskuun aikana SPL Läntisen alueen seurakehityspäällikön Janne Koiviston kanssa käymään läpi MaPS:n tilannetta laatujärjestelmän suhteen.
  • Maskun Palloseuran syyskokous järjestetään 17.11. klo 17.30 Hemmingin koulun luokassa nro 205. Koronavirustilanteesta johtuen kokoukseen on ilmoittauduttava etukäteen 10.11. mennessä ilmoittautumislomakkeella https://www.maskunpalloseura.fi/uutiset/119605/maskun-palloseuran-syyskokous. Kokoukseen osallistuvien on käytettävä kasvomaskia.
  • Kauden 2021 seuramaksut päätettiin säilyttää tämän kauden tasolla, eli niihin ei tule korotuksia tulevalla kaudella.
  • Päätettiin kauden 2020 palkittavat saatujen ehdotusten perusteella. Pidetään yleisö vielä hetken jännityksessä ja tiedotetaan palkituista kuvien kera, kun palkinnot on saatu jaettua voittajille.
  • MaPS on tehnyt kunnalle ehdotuksen kuntopolusta ja -portaista Taponkedon alueelle Hemmingin koulun ja Taponkedon hallin väliselle alueelle. MaPS on lupautunut hankkeen vetäjäksi ja asia on saatu jo vireille kunnan päätöksentekoelimissä.
  • LähiTapiola on lahjoittanut Taponkedon hallille defibrillaattorin ja muutamat seuratoimijat ovat jo saaneet opastuksen sen käyttöön. Laite löytyy hallin kahvion puoleisesta päädystä. Laite on erittäin helppokäyttöinen, siinä on selkeät ohjeet ja ääniopastus, joten kuka tahansa osaa sitä käyttää myös ilman koulutusta.

Toiminnanjohtajaan, valmennuspäällikköön tai johtokunnan jäseniin voi ottaa aina yhteyttä, mikäli jokin asia askarruttaa tai syntyy vaikkapa uusia ideoita seuran kehittämiseksi. Yhteystiedot ja kunkin henkilön vastuualueet löytyvät täältä: https://www.maskunpalloseura.fi/organisaatio

Maskun Palloseura ry
Johtokunta