Syyskokouksen satoa
Julkaistu: 25.11.2020 00.00

Syyskokouksen satoa

Maskun Palloseuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin viime viikolla ilman suuria yllätyksiä.

Puheenjohtajan nuijaa heiluttaa edelleen Janne Lehtonen ja johtokunta jatkaa muutenkin samalla kokoonpanolla kauteen 2021, sillä erovuorossa olleet Kari Ahonen, Jarkko Hallman, Olli Larkela ja Kim Sällylä valittiin myös jatkokaudelle. Syksyllä 2019 valitut Joni Mäkinen, Tenho Nurmi, Tiia Oksanen ja Jari Oksanen aloittavat kaksivuotiskauden jälkimmäisen vuoden.
Johtokunnan varajäseniksi valittiin Rami Heinon ja Saku Vinan tilalle Essi Särs ja Päivi Kangas.

Kokouksessa vahvistettiin jäsenmaksut, toimintasuunnitelma sekä talousarvio kaudelle 2021. Juniorijaoston puheenjohtajana jatkaa Jarkko Hallman ja aikuisjaoston puheenjohtajana Kari Ahonen.

Muita kuin sääntömääräisiä asioita kokouksessa ei tullut esille.