Tiedote koronatilanteesta
Julkaistu: 04.03.2021 00.00

Tiedote koronatilanteesta

Valtioneuvosto, Aluehallintovirasto, Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri sekä Palloliitto ovat kukin viime päivinä antaneet omia suosituksiaan, rajoituksiaan ja ohjeitaan. Näiden mukaisesti Maskun Palloseuran johtokunta päätti tänään torstaina 4.3. ylimääräisessä kokouksessaan seuraavaa:

Alakouluikäisten (2008 synt. ja nuoremmat) ja nuorempien harrastustoiminta voi jatkua normaalisti. Alle 12-vuotiaiden oman ryhmän tai joukkueen kesken harjoittelu on sallittua. Sen sijaan esim. pelaaminen muita joukkueita vastaan ei ole edelleenkään sallittua. Harjoittelu tulee toteuttaa mahdollisimman vähäisin lähikontaktein.

Yläkouluikäisten (2007 synt. ja vanhemmat) ja vanhempien harrastustoiminta tulee keskeyttää maanantaista 8.3. alkaen joukkueharjoittelun osalta 28.3. asti. Joukkueet siirtyvät siis omatoimisen harjoittelun pariin.

Tilannetta seurataan jatkuvasti ja mahdollisista muutoksista tiedotetaan erikseen.

Kädet kyynärpäitä myöden ristiin, että tämä loppukiri tehoaa ja pelikausi päästäisiin aloittamaan ajallaan... Pysykää terveinä!