Julkaistu: 31.10.2023 13.40

P2014 kapteenisto kaudelle 2023-24

Uusi kapteenisto MaPS P2014-joukkueelle on nimetty. Kaudella 23-24 kapteenistoon kuuluvat Kaapo Lännistö (C), Emil Tähkäpää (A) ja Aatos Aaltonen (A).

Alkava kausi on Lännistölle kolmas MaPSissa. UPK:n kasvatti on sisäistänyt joukkueen pelitavan mainiosti ja osoittanut tekemisellään omaavansa kovaa paineensietokykyä sekä ryhmäjohtajuutta. Esimerkillisen käyttäytymisen ja urheilullisen olemuksen omaava Lännistö on joukkueelle mitä mainioin keulakuva ja käyntikortti.

Varakapteeneista Tähkäpää aloittaa ensimmäisen kautensa varakapteenin roolissa ja kaikkiaan mies aloittaa jo viidennen kautensa seurassa.

Aaltonen jatkaa toista vuotta peräkkäin varakapteenin roolissa ollen kapteeniston kokenein jäsen. Myös Aaltonen aloittaa viidennen kautensa seurassa.

– Tämä ryhmä tulee olemaan erittäin tärkeä osa valmennuksen ja joukkueen arkea tulevalla kaudella. Valmentajana haluan kiittää Aapo Hirvosta viime kauden kapteenipestistä. Samalla osoitan kiitokseni väistyvälle pitkäaikaiselle varakapteenille Eeli Niemiselle. Tiedän, että kun uudet kapteenit astuvat remmiin niin Aapo ja Eeli tulevat edelleen jatkamaan samaa hyvää työtä joukkueen sisällä ja myös kentällä, mitä tähänkin asti ovat tehneet, joukkueen vastuuvalmentaja Marco Hanski sanoo.