Kesän ja alkusyksyn kuulumisia!
Julkaistu: 13.09.2023 07.10

Kesän ja alkusyksyn kuulumisia!

Tytöillä riitti intoa treenata läpi kesän! Muutama tyttö osallistui myös seuran järjestämälle kahden päivän leirille kesän alussa. Toivottavasti ensi kesänä saisimme mukaan lisää tyttöjä omasta joukkueesta. Oli mukava huomata, että myös heinäkuussa treeneissä oli monta iloista tyttöä paikalla, jos lomailuiltaan ehtivät. Toisinaan treenit peruttiin kovan sateen vuoksi ja kuumimpana hellepäivänä keksittiin tuoda mukaan treeneihin vesi-ilmapallot sekä vesipyssyt. Valmentajat näyttivät jäävän jopa hieman alakynteen vesisodassa...

Kesän aikana saimme kaksi uutta tyttöä mukaan, joten nyt joukkueessa on 14 reipasta jäsentä!

Elokuussa jatkuivat taas jo kovasti odotetut Nappulaliigan pelit. Hienoa, kun olimme saaneet sinne myös yhden toisen tyttöjoukkueen (MynPa) kanssamme pelailemaan! Pelit ovat sujuneet hienosti ja tuntuu, että tytöt ovat kehittyneet ihan valtavasti tässä lyhyen ajan sisällä!

Saimme syksylle kutsun KaaPon järjestämiin pelitapahtumiin muutamana sunnuntaina. Ensimmäinen pelikerta tuli aika lyhyellä varoitusajalla, mutta saimme kuitenkin kuusi tyttöä paikalle. Siellä oli käytössä isot maalit ja peliaika melkein tuplasti pidempi kuin mihin olimme tottuneet. Hienosti tytöt pelasivat ja kotiin lähdimme monta kokemusta rikkaampana.

Nyt pelaillaan vielä muutama viikko Nappulaliigaa ja treenataan vielä ulkona uudella hienolla Kurittulan kentällä. Syksyn edetessä siirrymme sisälle halliin, jossa treenaamme läpi talven. Toivottavasti saisimme talvella järjestettyä harjoitusotteluita myös muiden tyttöjoukkueiden kanssa, jotta pelituntuma pysyisi yllä ennen keväällä jatkuvia Nappulaliigan pelejä.