KES
A-pojat, P20 Ykkönen

TKT YJ - MaPS   1 - 1

Kaukajärvi TN

A-poikien ykkösjoukkueen kevätkauden viimeinen peli pelattiin Tampereella

Ykkösjoukkueen kausi saatiin pakettiin Tampereella, jossa vastassa oli tällä kertaa TKT YJ.
Vastustajan pelitapa ei tullut joukkueelle yllätyksenä, mutta oman pelin sakatessa pystyi kotijoukkue luomaan maalipaikkoja. Lopulta yksi paikoista tuottikin tulosta ja tauolle siirryttiin kotijoukkueen 1-0 komennossa.
Toisella jaksolla Palloseurakin alkoi löytää pään sekä jalat yhtä aikaa kentälle ja pelin painopiste siirtyi vahvasti TKT:n kenttäpuoliskolle. MaPS hakkasi kuitenkin päätään seinään aina 75 minuutille asti, kun valmennuksen sumplima kulmakuvio tuotti hedelmää ja Adrian puski pallon maaliin noin 13 metrin korkeudesta. Paikkoja niin maalisarakkeen kuin pistesaldonkin lihottamiseen siunaantui, mutta lopputuloksena käteen jäi 1-1 tasapeli.
Syyskaudella pelit jatkuvat P20 ykkösessä ja odotettavissa on niin makeita revansseja kuin uusia tuttavuuksiakin. Kiitos matkaamme seuranneille ja tervetuloa mukaan seikkailuun taas ansaitun kesätauon jälkeen!

Tilastot
TKT YJ