Raision Mimmifutisturnauksesta kilpasarjan voitto Maskuun
Julkaistu: 05.05.2019 00.00

Raision Mimmifutisturnauksesta kilpasarjan voitto Maskuun

Raision Kerttulan KHTlla pelattiin mimmifutisturnaus 12 joukkueen kesken. MaPS T07-08 osallistui kilpasarjaan koko joukkueellaan. Aamu alkoi pienessä kohmeessa ÅIFK vastaan, aikaisesta aamusta ja hytisevästä kelistä huolimatta 4-1 voitto Maskulle. Seuraava vastusta oli Tampereelta Ilves, joka oli etukäteen meille tuntematon vastus. Peli oli tasainen ja MaPS onnistui saamaan pallon maaliin kertaalleen, 1-0 ja kolme pistettä MaPSlle. Kolmas peli oli isäntä RaiFun kanssa 1-0 voitto ja PaiHan kanssa päädyttiin maalittomaan 0-0 lopputulokseen. Viimeiseen otteluun APUa vastaan lähtiessä oli tieto, että vähintään tasapeli tarvitaan turnaukseen voittoon. Jännää oli ja maalia saatiin odotella, vaikka palloa hyvin saatiin Auran kenttäpuoliskolla pidettyäkin. Ansaittu 1-0 voitto ja komeat tuuletukset. Aurinkokin tuli esiin päivän lopuksi ja MaPS sai nostaa pokaalin ylös.

Seuran uusimmat