Lemun Visa ja MaPS yhteistyöhön
Julkaistu: 26.02.2020 00.00

Lemun Visa ja MaPS yhteistyöhön

Lemun Visa ja Maskun Palloseura ovat sopineet yhteistyöstä, jonka myötä Lemun Visan pelaajille/joukkueille tarjoutuu mahdollisuus osallistua Palloliiton kilpailutoimintaan Maskun Palloseuran lisenssipelaajina. Lisäksi MaPS tarjoaa Lemun Visan pelaajille mahdollisuuden osallistua järjestämiinsä futiskouluihin, akatemioihin ym. lisätapahtumiin.

Lemun Visan valmentajille ja muille toimihenkilöille MaPS tarjoaa mahdollisuuden osallistua järjestämiinsä koulutuksiin.

Yhteistyöllä pyritään luomaan Lemun Visan pelaajille ja toimihenkilöille selkeä ja luonteva polku, jossa jalkapalloharrastus jatkuu Maskun Palloseuran joukkueissa nappulaiän jälkeen, kun Lemun Visalla ei ole enää tarjota heille joukkuetta.

Kummatkin seurat toimivat edelleen omina, itsenäisinä yksiköinään ja vastaavat omista maksuistaan, varainhankinnasta, ottelutapatumista ym. päätöksenteosta.