Nappulaliiga 2014-syntyneille alkaa kesäkuussa!
Julkaistu: 10.03.2020 00.00

Nappulaliiga 2014-syntyneille alkaa kesäkuussa!

Ilmoittaudu mukaan 2014-syntyneiden Nappulaliigaan!

Maskun Palloseuran 2014-syntyneiden joukkueet on perustettu kesäkuun alussa ja harjoitukset ovat maanantaisin klo 17.30-18.15 Humikkalan keinonurmella (Seppäläntie 280).

Uudet pelaajat, tervetuloa mukaan! Ilmoittaudu täyttämällä ilmoittautumislomake ja tule maanantaina treeneihin!

Ilmoittautuminen, tytöt

Ilmoittautuminen, pojat

Ilmoittautuminen ei sido vielä mihinkään, vaan voitte tutustua toimintaan veloituksetta ensimmäisten kahden viikon ajan. Aloittavan ikäluokan kausimaksu on 70€ (sis. pelipaidan käyttöön, sukat ja pallon) + 9€ korttelipassi ja vakuutus. Lisäinfoa kausimaksusta ym. toiminnasta saatte toiminnanjohtajalta.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Maskun Palloseura suhtautuu vakavasti koronavirukseen ja tapahtumissa otetaan huomioon kulloinkin voimassa olevat rajoitukset ja suositukset COVID 19 -virukseen liittyen. Tapahtumiin ei tule osallistua, mikäki henkilöllä on pieniäkään sairauden oireita tai hän kuuluu COVID 19 -viruksen kannalta johonkin riskiryhmään!

Lisäinfoa:

Tomi Anttila