Onnea Tenkka 60v!
Julkaistu: 02.03.2022 14.26

Onnea Tenkka 60v!

Tiistaina 1.3. johtokunnan kokouksessa oltiin juhlatuulella, tarjolla oli nimittäin kakkukahvit Tenho "Tenkka" Nurmen täytettyä pyöreät 60 vuotta viime perjantaina.

Tenkan pitkä ura MaPSissa alkoi jo v. 2002 aktiivisena isänä P95-joukkueessa, ja vuonna 2004 hän aloitti joukkueenjohtajan pestissä P97-joukkueessa. Johtokunnassa Tenkka on istunut yhtäjaksoisesti kaudesta 2006 asti, vastaten mm. kausijulkaisun koostamisesta jo vuosien ajan.

Kukkien ja kakkukahvien lisäksi Tenkka vastaanotti kiitoksena pitkästä urastaan MaPS:n ja jalkapallon hyväksi Suomen Palloliiton Pronssisen ansiomerkin sekä Hopeisen seuratoimijamerkin!

Maskun Palloseura kiittää Tenkkaa ansiokkaasta työstä seuran hyväksi (joka jatkuu edelleen) ja toivottaa onnea ja menestystä myös tuleville vuosille!!!