MaPS kuukausitiedote
Julkaistu: 19.02.2021 00.00

MaPS kuukausitiedote

Maskun Palloseuran johtokunta on kokoontunut alkuvuonna kaksi kertaa etäyhteyksin lyhyen aikavälin sisään. Tässä lyhyesti kokousten antia.

- Vuoden ensimmäisessä kokouksessa johtokunta jakoi jäsenilleen vastuualueet seuraavasti:

• Varapj. Tiia Oksanen
  • Seuran sihteeri Tomi Anttila
  • Seuran taloudenhoitaja Tomi Anttila
  • Tiedotusvastaavat Tiia Oksanen, Essi Särs
  • Kausijulkaisuvastaava Tenho Nurmi
  • Fanituotevastaava Jari Oksanen
  • Erotuomarivastaava, PelinohjaajaTutor, kiusaamisen yhteyshenkilö Joni Mäkinen
  • Varainhankintavastaavat Olli Larkela, Kari Ahonen
  • Juniorijaoston pj Jarkko Hallman

- Koronaviruksen aiheuttamat rajoitukset haittaavat edelleen toimintaa ja esim. Talvisarja on ollut tauolla jo kolme kuukautta. Seurataan tilannetta ja reagoidaan tarpeen mukaan.

- Keskusteltiin Futsal-edustusjoukkueen perustamisesta. Kartoitetaan tilannetta ja pelaajia kevään aikana.

- Taponkedon halliyhtiö ja Maskun Palloseura ovat tehneet sopimuksen Taponkedon hallin huolto- ja kunnossapitotöistä, joista Maskun Palloseura jatkossa vastaa. Sopimukseen liittyy mm. hallin siivous, joka toteutetaan jatkossa kiertävänä. Tänä vuonna siivouksen hoitavat T07-08 ja P08, ensi vuonna T09 ja P09 jne, aina 13-vuotiaiden joukkueet.

- Taponketo Oy:n hallituksen puheenjohtajana toimii 1.1.2021 alkaen Kari Ahonen.

- Miesten edustusjoukkueen vastuuvalmentaja Timo Jalo kertoi edustusjoukkueen kuulumiset. Tilanne on ollut koronan vuoksi haastava, sillä marraskuussa hyvin liikkeelle lähtenyt harjoittelu jouduttiin keskeyttämään joulukuun alussa koronarajoitusten vuoksi. Pelaajat tehneet omatoimisia harjoitteita ja tammikuussa on aloitettu yhteislenkit sekä osa pelaajista käynyt spinningissä pienryhmissä. Helmikuun alkupuolella aloitettu yksilöharjoitukset myös hallissa pallon kanssa.

- Tiistaina 2.2. pidettiin Palloliiton Laatujärjestelmään (https://www.seuraohjelma.fi/seuranhallinto/seurajohtaminen/laatujarjestelma) liittyvä palaveri Teamsin välityksellä. Palaverin veti Palloliiton Länsi-Suomen alueen seurakehityspäällikkö Janne Koivisto. Erittäin antoisassa kolmituntisessa keskustelussa käytiin läpi laatujärjestelmän mukaisesti eri osa-alueittain mikä on seurassa mallillaan, ja missä on vielä kehitettävää.

- Päätettiin perustaa neuvottelutyöryhmä (Kari Ahonen, Rami Laaksonen, Tomi Anttila), keskustelemaan Masku Gymin yrittäjän Marko Salosen kanssa hänen ajatuksestaan rakentaa liikuntahalli Taponkedon alueelle.

- Toiminnajohtaja Tomi Anttila on talvilomalla 15.-17.2. ja 22.-24.2. ja valmennuspäällikkö Rami Laaksonen 22.2.-28.2.

- Johtokunta kokoontuu seuraavan kerran tiistaina 9.3.2021.

Toiminnanjohtajaan, valmennuspäällikköön tai johtokunnan jäseniin voi ottaa aina yhteyttä, mikäli jokin asia askarruttaa tai syntyy vaikkapa uusia ideoita seuran kehittämiseksi. Yhteystiedot ja kunkin henkilön vastuualueet löytyvät täältä: https://www.maskunpalloseura.fi/organisaatio

Maskun Palloseura ry
Johtokunta