A-poikien valmennustiimi 2024!
A-pojatJulkaistu: 09.05.2024 10.52

A-poikien valmennustiimi 2024!

On aika esitellä Maskun Palloseuran A-poikien valmennustiimi kaudelle 2024.
Vaikka kausi onkin alkanut SM-karsintasarjan peleillä jo helmikuussa, on joukkueen pelaajaryhmää ja valmennusta täydennetty koko ajan.
Tammikuusta alkaen vastuu valmennuksesta on ollut niin miesten edustusjoukkueessa kuin A-pojissa John Allenin hyppysissä. Kauden edetessä valmennus on täydentynyt, kun kovat meriitit omaava valmentaja Steven Polack saatiin osaksi vihreävalkoisten valmennustiimiä.
Valmentaja John Allen toimii päävalmentajana, apunaan Steven Polack, joukkueenjohtajana ja maalivahtivalmentajana Rene Ahonen. Huoltajina toimivat Sanna Raunio, Valtteri Roiha ja Matti Sankari.

Pelaajavahvistusta aina Amerikasta asti
Maskun Palloseuran A-poikien 25 pelaajan rosteri on saanut täydennystä, kun amerikkalainen Carter Eichler saapui kahdeksi kuukaudeksi Maskun riveihin. Helmikuussa maskulaiset kävivät pelaamassa harjoitusottelun Eerikkilän Urheiluopistossa Richmondin yliopiston akatemiajoukkuetta vastaan ja joukkueessa pelannut Carter Eichler teki vaikutuksen John Alleniin. Tuloa Maskuun helpotti se, että Carter halusi päästä pelaamaan suomalaiseen joukkueeseen kesän ajaksi.

Masku rakentaa määrätietoisesti tulevaisuutta

Maskun Palloseuran miesten edustusjoukkue ja A-pojat ovat harjoitelleet tammikuusta lähtien yhdessä. Seuran valmennuspäällikkö Zeeshan Khan pitää tätä järjestelyä hyvänä tulevaisuutta ajatellen.
- On ollut hienoa nähdä, kun parhaimmillaan 30-35 pelaajaa harjoittelee yhdessä. Tämä kehitys näkyy jo siinä, että kymmenkunta A-poikien pelaajaa on vakiinnuttanut paikkansa myös edustuksen kokoonpanossa, myhäilee valmennuspäällikkö.

Miesten edusjoukkueen valmennuksessa John Allenin tukena on Pasi Läpinen, joka näkee myös tulevaisuuden valoisena.
- Tämän vuoden toiminta on ollut hyvää jatkoa jo viime kaudella aloitetulle nuorten pelaajien "sisäänajolle" edustuksen rinkiin, toteaa Läpinen.

Kuvassa: Valmennuspäällikkö Zeeshan Khan, Pasi Läpinen,
John Allen, Steven Polack ja Rene Ahonen