Zeeshan Khan on MaPS:n uusi valmennuspäällikkö!
Julkaistu: 19.10.2023 08.00

Zeeshan Khan on MaPS:n uusi valmennuspäällikkö!

Zeeshan Khan eli tuttavallisemmin "Zippe" aloittaa 1.11. Maskun palloseuran uutena valmennuspäällikkönä. Jalkapallo-oppinsa 35 -vuotias Zippe on saanut Tornionjokilaaksossa ja viimeiset vajaat 10 vuotta hän on toiminut HJK:n organisaatiossa erilaisissa valmennustehtävissä.

"Zippen kanssa palaset loksahtivat nopeasti paikalleen ja hän on juuri sellainen tyyppi, jollaista MaPSissa tarvitaan. Hän on helposti lähestyttävä ja positiivinen kaveri, jolla on selkeä näkemys siitä, miten toimintaa saadaan vietyä oikeaan suuntaan ja tuettua sekä kehitettyä seuran valmentajia ja valmennusta", toiminnanjohtaja Tomi Anttila toteaa.

Zippen terveiset seuraväelle:

"Tervehdys kaikille!

Minulla on ilo ja kunnia päästä MaPSin organisaatioon mukaan valmennuspäällikön roolissa. Odotan innolla pääseväni työn touhuun ja osaksi Maskulaista "me"-henkeä.

Tomin kanssa ajatukset klikkasivat heti ensimmäisestä tapaamisestamme. Haluan auttaa meidän valmentajiamme kehittymään ja tarjota heille tukea ja työkaluja, joiden avulla mennään kohti seuran asettamia kunnianhimoisia tavoitteita!

Nähdään pian!

-Zippe"