Syyskokouksen satoa
Julkaistu: 24.11.2023 16.48

Syyskokouksen satoa

Maskun Palloseuran sääntömääräinen syyskokous pidettiin torstaina 23.11.2023 Hemmingin koululla.

Kokouksessa vahvistettiin jäsenmaksut, toimintasuunnitelma ja talousarvio kaudelle 2024, sekä valittiin seuran puheenjohtaja ja johtokunnan jäsenet.

Seuran puheenjohtajana jatkaa Janne Lehtonen.

Johtokunnassa 2023 ovat toimineet seuraavat jäsenet: Jari Oksanen, Joni Mäkinen, Mira Siltanen, Päivi Kangas, Essi Särs, Lasse Särs ja Olli Larkela, joka ilmoitti jäävänsä pois jo aiemmin syksyllä. Varajäseninä Saku Vina ja Sami Kivirinta.

Erovuorossa vuonna 2023 olivat Essi Särs, Mira Siltanen, Joni Mäkinen ja Jari Oksanen.

Äänestyksen jälkeen erovuorossa olleista Jari Oksanen, Essi Särs ja Joni Mäkinen valittiin uudelleen. Uudeksi varsinaiseksi johtokunnan jäseneksi valittiin Jukka Laurila.

Varajäseniksi valittiin Mira Siltanen ja Raisa Tuominen.