John Allen miesten edustusjoukkueen ja A-poikien valmennusryhmään
Julkaistu: 24.11.2023 21.05

John Allen miesten edustusjoukkueen ja A-poikien valmennusryhmään

Maskun Palloseuran miesten edustusjoukkueen päävalmentaja vaihtuu

Kauden 2023 valmentajakaksikko Tero Forss ja Pasi Läpinen saavuttivat joukkueen kanssa kauden minimitavoitteen, sijoittumisen viiden parhaan joukkoon. Masku oli tasapisteissä neljänneksi tulleen Peimari UTD:n kanssa viidentenä. Hyvän kauden jälkeen edustuksen valmennustiimissä tapahtuu muutoksia kohti uutta kautta 2024.

Pasi Läpinen jatkaa ja saa rinnalleen uuden vastuuvalmentajan

Kauden 2023 vastuuvalmentaja Tero Forssin siirtyessä uusiin haasteisiin, saa Masku uuden päävalmentajan. Vetovastuun edustuksen valmennuksesta ottaa John Allen, joka siirtyy Maskuun TPS:n organisaatiosta. Joukkueen kakkosvalmentajana jatkaa Pasi Läpinen.

Rooli myös A-pojissa

Allenin rooli ei jää pelkästään edustusjoukkueen luotsaamiseen vaan hän liittyy myös A-poikien (P20) valmennusryhmään ja vastaa mm. pelaajaliikenteestä edustusjoukkueen ja A-poikien välillä. "Olemme seurana erittäin tyytyväisiä saadessamme Johnin kaltaisen ammattilaisen seuraamme", toteaa Palloseuran toiminnanjohtaja Tomi Anttila tyytyväisenä. "Johnilla on kokemusta paitsi Veikkausliigasta myös junioripuolelta ja hän on tärkeässä roolissa junioripelaajien kehittämisessä", Anttila jatkaa.

Allenin sopimus on kaksivuotinen ja kattaa kaudet 2024 ja 2025.